Hyi,minä olen läski, tosi tosi läski.Yäk, mun reidet ovat kaksi senttiä leveämmät kuin ennen. Mun maha on pömpöllään kuin milläkin läskimooseksella. Kohta en mahdu varmastikaan farkkuihini, jos tämä linja jatkuu. Tänäänkin piti pupeltaa sitä pullaa, minähän olen kuin joku possu, en osaa edes lopettaa ajoissa.
Huomenna voisin aivan hyvin rankaista itseäni niin, etten mene minnekään juhlimaan uutta vuotta. Ainakin mulla täytyy illalla olla litteä vatsa, jos sen teen. Huomenna syön aamupuuron ja iltapuuron. Jos illalla ei ole vatsa litteä, en lähde mihinkään. Enkä lähde jatkossakaan.
Vain jos vatsa on littana ja reidet oikean paksuiset, saan lähteä ulos ihmisten ilmoille.

Huomisesta lähtien Minun Uuden Vuoden Lupaukseni on, että EN syö Herkkuja ensi vuonna. Minä kieltäydyn syömästä mitään herkkuja. EN minä sellaisia tarvitse.
Minä Kieltäydyn juomasta alkoholia, koska se on minulle haitallinen aine.

Uuden vuoden lupaus on pidettävä.

En kestä, jos lihon takaisin sellaiseksi punkeroksi, mitä olin ennen. Minä haluan vain olla hyvä. Haluan olla tarpeeksi.

Samalla mietin, miksi elämäni yhä edelleen pyörii näiden samojen ympyröiden sisällä. Miksi aina vain, ruoka ja mittanauha, vaaka ja peili hallitsevat jokaista elämän hetkeä.
Olen muka niin tervehenkinen auttaessani toisia ajattelemaan terveellä tavalla. Omat ajatukseni ovat kuitenkin myös osittain hyvin sairaita.

En kuitenkaan osaa hyväksyä itselleni sitä osaa, että olisin tällainen millainen olen.

Minun pitää palata Vaativaan ja Kurinalaisempaan Elämään. En tiedä Miksi. Siksi, vain Siksi.